Skip to main content

Welkom bij St. Antonius Academie & Bohn Stafleu van Loghum

St. Antonius Academie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met René Schuwer.

Registreer

Om ook buiten de locaties van St. Antonius Academie, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet u zich eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van St. Antonius Academie.

Eenmaal geregistreerd kunt u thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-12-2006 | WWW

World Wide Wisdom

Auteur: Frank Ruiters

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 4/2006

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

http://​www.​nasponline.​org/​ brengt je naar de overzichtelijke site van de Amerikaanse vereniging van schoolpsychologen. ‘Helpful information’ biedt een redelijk compleet overzicht van de oplossingen voor problemen die kinderen op school ervaren, inclusief de preventie daarvan. Een groot deel van de publicaties is gratis te downloaden. Het leeuwendeel van de informatie richt zich op ouders en leraren, maar specifieke delen zijn uitsluitend bestemd voor schoolpsychologen. Zo is onder ‘Reading’ het ‘Toolkit for School Psychologists’ te vinden, dat nuttige uitleg bevat over leesproblemen en de aanpak daarvan binnen een klas.
Metagegevens
Titel
World Wide Wisdom
Auteur
Frank Ruiters
Publicatiedatum
01-12-2006
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 4/2006
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03059615