Skip to main content

Welkom bij St. Antonius Academie & Bohn Stafleu van Loghum

St. Antonius Academie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met René Schuwer.

Registreer

Om ook buiten de locaties van St. Antonius Academie, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet u zich eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van St. Antonius Academie.

Eenmaal geregistreerd kunt u thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-12-2020 | Dilemma

Wat zou jij doen?

Auteur: Sophie van Hogendorp

Gepubliceerd in: Zorg + Welzijn | Uitgave 6/2020

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Jongerenwerker Steven probeert al tijden contact te krijgen met Kevin, een vijftienjarige jongen die meer op straat hangt dan op school zit en steeds vaker blowt. Thuis heeft Kevin het zwaar. Zijn vader drinkt veel, het gezin heeft het niet breed en het is geen geheim dat er af en toe klappen vallen. Langzaam lukt het Steven Kevins vertrouwen te winnen. Als de politie contact met Steven opneemt omdat ze vermoeden dat Kevin een loverboy is, weet hij niet goed wat te doen. Het vertrouwen van Kevin in stand houden en het mogelijke loverboyprobleem aan de kant leggen? Of meewerken aan het politieonderzoek? Hoe zou jij het aanpakken? …
Metagegevens
Titel
Wat zou jij doen?
Auteur
Sophie van Hogendorp
Publicatiedatum
01-12-2020
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Zorg + Welzijn / Uitgave 6/2020
Print ISSN: 1381-4664
Elektronisch ISSN: 2468-1369
DOI
https://doi.org/10.1007/s41185-020-1049-7