Skip to main content

Welkom bij St. Antonius Academie & Bohn Stafleu van Loghum

St. Antonius Academie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met René Schuwer.

Registreer

Om ook buiten de locaties van St. Antonius Academie, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet u zich eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van St. Antonius Academie.

Eenmaal geregistreerd kunt u thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2023 | Werk in uitvoering

Vragen naar wat wél goed ging

Onderzoek naar belang van positieve jeugdervaringen

Auteurs: Jessica Vervoort-Schel, Rianne Pellemans, Laura van Duin, Thomas van Arendonk

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 2/2023

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Met een eerste, Nederlandstalige versie van de PACEs-vragenlijst doet Koraal Jeugd onderzoek naar positieve ervaringen van jeugdigen; twee andere vragenlijsten volgen. Het moet de kennis vergroten over het belang van positieve jeugdervaringen. Die helpen bijvoorbeeld om ingrijpende, negatieve ervaringen te voorkomen en op te vangen. …
Metagegevens
Titel
Vragen naar wat wél goed ging
Onderzoek naar belang van positieve jeugdervaringen
Auteurs
Jessica Vervoort-Schel
Rianne Pellemans
Laura van Duin
Thomas van Arendonk
Publicatiedatum
01-06-2023
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 2/2023
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-023-1246-6