Skip to main content

Welkom bij St. Antonius Academie & Bohn Stafleu van Loghum

St. Antonius Academie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met René Schuwer.

Registreer

Om ook buiten de locaties van St. Antonius Academie, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet u zich eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van St. Antonius Academie.

Eenmaal geregistreerd kunt u thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-08-2024 | Column

Uitwisselingsprogramma

Auteur: Selma Özkan

Gepubliceerd in: KinderopvangTotaal Management | Uitgave 4/2024

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

In mijn vorige column vertelde ik over het Best4kids- programma in Caribisch Nederland. We waren toen op Bonaire om workshops te geven. Graag vertel ik jullie nu over onze meest recente uitwisseling. Dit keer beleefden twaalf pedagogisch professionals en een coach uit Nederland een bijzondere werkweek op Bonaire. Tegelijkertijd reisden twaalf pedagogisch professionals van Bonaire naar Nederland. Dit uitwisselingsprogramma, Twinning, had als doel om van elkaar te leren en nieuwe inzichten te krijgen op het gebied van o.a. spel en gezonde voeding, groepsmanagement en ouderbetrokkenheid.
Metagegevens
Titel
Uitwisselingsprogramma
Auteur
Selma Özkan
Publicatiedatum
01-08-2024
Uitgeverij
BSL Media & Learning
Gepubliceerd in
KinderopvangTotaal Management / Uitgave 4/2024
Print ISSN: 3050-6646
Elektronisch ISSN: 3050-8320
DOI
https://doi.org/10.1007/s41190-024-2103-z