Skip to main content

Welkom bij St. Antonius Academie & Bohn Stafleu van Loghum

St. Antonius Academie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met René Schuwer.

Registreer

Om ook buiten de locaties van St. Antonius Academie, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet u zich eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van St. Antonius Academie.

Eenmaal geregistreerd kunt u thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-10-2006 | Book Review

Luis Rodriguez de la Sierra, Child Analysis Today Karnac Books, London, UK 2004

Auteur: Haran Wernik

Gepubliceerd in: Journal of Child and Family Studies | Uitgave 5/2006

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

The practice of child and adolescent psychoanalysis today is a dynamic and vibrant field. Withstanding the passage of time, the theoretical grounds of the field still bear the footprints of three analytical giants: Anna Freud, Melanie Klein, and Donald Winnicott. In this volume, Rodriguez de la Sierra brings together six prominent British child psychoanalysts to share their theoretical and applied understanding of the principles of child analysis, with reflection upon theoretical similarities and differences of the three giants …
Metagegevens
Titel
Luis Rodriguez de la Sierra, Child Analysis Today Karnac Books, London, UK 2004
Auteur
Haran Wernik
Publicatiedatum
01-10-2006
Gepubliceerd in
Journal of Child and Family Studies / Uitgave 5/2006
Print ISSN: 1062-1024
Elektronisch ISSN: 1573-2843
DOI
https://doi.org/10.1007/s10826-006-9056-7