Skip to main content

Welkom bij St. Antonius Academie & Bohn Stafleu van Loghum

St. Antonius Academie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met René Schuwer.

Registreer

Om ook buiten de locaties van St. Antonius Academie, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet u zich eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van St. Antonius Academie.

Eenmaal geregistreerd kunt u thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Research on Child and Adolescent Psychopathology

Uitgave 7/2014

Inhoudsopgave (18 Artikelen)

Peer Victimization and Internalizing Symptoms Among Post-Institutionalized, Internationally Adopted Youth

Clio E. Pitula, Kathleen M. Thomas, Jeffrey M. Armstrong, Marilyn J. Essex, Nicki R. Crick, Megan R. Gunnar

Do Childhood Externalizing Disorders Predict Adult Depression? A Meta-Analysis

Annemarie K. Loth, Deborah A. G. Drabick, Ellen Leibenluft, Leslie A. Hulvershorn

Erratum to: Do Childhood Externalizing Disorders Predict Adult Depression? A Meta-Analysis

  • Erratum

Annemarie K. Loth, Deborah A. G. Drabick, Ellen Leibenluft, Leslie A. Hulvershorn

Direct and Indirect Effects of the Family Check-Up on Self-Regulation from Toddlerhood to Early School-Age

Hyein Chang, Daniel S. Shaw, Thomas J. Dishion, Frances Gardner, Melvin N. Wilson

Trauma, Adversity, and Parent–Child Relationships Among Young Children Experiencing Homelessness

Janette E. Herbers, J. J. Cutuli, Amy R. Monn, Angela J. Narayan, Ann S. Masten

The Effect of Parents’ Literacy Skills and Children’s Preliteracy Skills on the Risk of Dyslexia

  • Open Access

Elsje van Bergen, Peter F. de Jong, Ben Maassen, Aryan van der Leij

Testing Models of Psychopathology in Preschool-aged Children Using a Structured Interview-based Assessment

Thomas M. Olino, Lea R. Dougherty, Sara J. Bufferd, Gabrielle A. Carlson, Daniel N. Klein

Stability and Change of ODD, CD and ADHD Diagnosis in Referred Preschool Children

Tessa L. Bunte, Kim Schoemaker, David J. Hessen, Peter G. M. van der Heijden, Walter Matthys

Psychometric Properties of the Revised Chen Internet Addiction Scale (CIAS-R) in Chinese Adolescents

Kwok-Kei Mak, Ching-Man Lai, Chih-Hung Ko, Chien Chou, Dong-Il Kim, Hiroko Watanabe, Roger C. M. Ho