Skip to main content

Welkom bij St. Antonius Academie & Bohn Stafleu van Loghum

St. Antonius Academie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met René Schuwer.

Registreer

Om ook buiten de locaties van St. Antonius Academie, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet u zich eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van St. Antonius Academie.

Eenmaal geregistreerd kunt u thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-02-2019 | Wisselcolumn

Gelijkheidsbeginsel

Auteur: Margo Trappenburg

Gepubliceerd in: Vakblad Sociaal Werk | Uitgave 1/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Jarenlang gaf ik aan mijn universitaire opleiding vooral college aan derdejaars studenten en aan masterstudenten. Dit jaar geef ik les aan onze eerstejaars. We hebben er daar negentig van, verdeeld over drie groepen van dertig. Elke groep heeft een eigen docent en de belangrijkste zorg van onze eerstejaars is gelijke behandeling. Ze vinden het problematisch als docent A de schrijfopdracht iets anders interpreteert dan docent B. Ze vinden het oneerlijk als docent B de opdrachten eerder nagekeken heeft dan docent C. Ze vinden het onrechtvaardig als docent C de opdrachten digitaal nakijkt terwijl docent A aantekeningen maakt op papier.
Metagegevens
Titel
Gelijkheidsbeginsel
Auteur
Margo Trappenburg
Publicatiedatum
01-02-2019
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Vakblad Sociaal Werk / Uitgave 1/2019
Print ISSN: 2468-7456
Elektronisch ISSN: 2468-7464
DOI
https://doi.org/10.1007/s12459-019-0001-4