Skip to main content

Welkom bij St. Antonius Academie & Bohn Stafleu van Loghum

St. Antonius Academie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met René Schuwer.

Registreer

Om ook buiten de locaties van St. Antonius Academie, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet u zich eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van St. Antonius Academie.

Eenmaal geregistreerd kunt u thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-02-2017 | Original Paper

Classificatiesystemen: Hulpmiddel of simplificatie?

Hulpmiddel of simplificatie?

Auteur: Merel van Dorp

Gepubliceerd in: Jeugd en Co | Uitgave 2/2017

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Dragen ze bij aan het stellen van de juiste diagnose, of doen ze geen recht aan de unieke problemen van ieder mens? Over de makke en het gemak van classificatiesystemen: het onlangs vernieuwde CAP-J en de sinds januari gebruikte DSM-5.
Metagegevens
Titel
Classificatiesystemen: Hulpmiddel of simplificatie?
Hulpmiddel of simplificatie?
Auteur
Merel van Dorp
Publicatiedatum
01-02-2017
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Jeugd en Co / Uitgave 2/2017
Print ISSN: 1873-9164
Elektronisch ISSN: 1876-6080
DOI
https://doi.org/10.1007/s12449-017-0020-7

Andere artikelen Uitgave 2/2017

Voor de rechtbank

  • Voor de rechtbank

De stelling

  • De stelling

In de soep

  • Editorial Note

De boel de boel

  • De boel de boel

RADICALISERING

  • Original Paper

Wie leest wat

  • Wie leest wat