Skip to main content

Welkom bij St. Antonius Academie & Bohn Stafleu van Loghum

St. Antonius Academie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met René Schuwer.

Registreer

Om ook buiten de locaties van St. Antonius Academie, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet u zich eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van St. Antonius Academie.

Eenmaal geregistreerd kunt u thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-03-2003 | In de wandelgang

Breed of specialistisch, dat is de kwestie

Over teams in de GGZ

Auteur: Carolien Gevers

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 1/2003

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Soms ontstaan dezelfde gedachten, ideeën en plannen op veel plaatsen tegelijk. Als paddestoelen in de herfst schieten zij opeens uit de grond. In het vorige nummer van dit blad schreef Marcel van den Hout over de naar zijn idee foute organisatie van De Psychotherapie. De psychotherapie is georganiseerd volgens theoretische modellen, de zogenaamde ’scholen’: systeemtheorie, psychodynamische theorie en leertheorie, om de belangrijkste te noemen. Dat moet niet meer, vindt Van den Hout. Een theoretisch model is er om getoetst, eventueel verworpen en vernieuwd te worden en niet om er een organisatie omheen te bouwen. In Frictie van het vorige nummer leest u waarom.
Metagegevens
Titel
Breed of specialistisch, dat is de kwestie
Over teams in de GGZ
Auteur
Carolien Gevers
Publicatiedatum
01-03-2003
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 1/2003
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03059494